.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندارد سازی مصالح ساختمانی در مازندران
مدیر کل استاندارد مازندران از سرعت بیشتر استاندارد سازی مصالح ساختمانی در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، فیاض گفت: اداره کل استاندارد مازندران در بکارگیری ظرفیت این انجمن برای سرعت بخشی به استاندارد سازی مصالح معدنی ساختمانی و به منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی و پژوهشی مورد نیاز، با انجمن صنایع کانی غیرفلزی استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

جمع‌آوری و تشکیل بانک اطلاعاتی واحد‌های صنایع کانی غیر فلزی، ترویج، آموزش و فرهنگ سازی موضوع استاندارد محصولات کانی غیرفلزی، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک آشنایی با استاندارد و الزامات مرتبط، از موضوعات دیگر همکاری فی ما بین اداره کل استاندارد استان و انجمن صنایع کانی غیرفلزی استان است.

برنامه ریزی و پیاده سازی طرح‌ها و پروژه‌های مورد نیاز، برپایی و مشارکت نمایشگاهی با هدف ارتقای توانمندی‌ها و معرفی آن‌ها، شناسایی استاندارد‌های رایج مصالح و تولیدات صنعت ساختمان در کشور‌های سی آی اس و دیگر کشور‌ها در جهت اطلاع رسانی آن به واحد‌های استان برای تسهیل صادرات، استفاده از خدمات مشاوره‌ای تخصصی انجمن در امور مرتبط با استاندارد از جمله همکاری‎‌های قید شده در تفاهم‎نامه است.

به گفته مدیر کل استاندارد مازندران مدت اعتبار این تفاهم ‎نامه از تاریخ امضا دو سال است و دو طرف تمام تلاش خویش را برای استفاده از توان علمی، فنی و اجرایی دستگاه متبوع در راستای استانداردسازی معطوف خواهند داشت.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.